مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-20سياسي

تکمیل جاده چریف تسریع می شود


نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تسریع در تکمیل جاده چریف به عنوان یک مطالبه مردم با جدیت دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام موسی احمدی صبح یکشنبه در بازدید از روند اجرای جاده چریف اظهار داشت: به منظور بهبود وضعیت راه های جنوب استان بوشهر پیگیری های بسیار زیادی صورت گرفته و تلاش می کنیم که سرعت پروژه ها افزایش یابد.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ساخت و تکمیل جاده چریف در شهرستان عسلویه یکی از موضوعات مهمی است که بارها از طریق مسئولان مختلف دنبال شده است.

وی ادامه داد: این پروژه را در نشست با وزیر نفت، وزیر راه و شهرسازی، مشاور وزیر نفت در مسئولیت های اجتماعی، دبیر شورای راهبردی پتروشیمی های پارس، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر پیگیری کردیم.

احمدی خاطرنشان کرد: امروز در تماس با مدیرکل راهداری و مدیرعامل برق استان، تسریع در آسفالت بخش تعریضی که عملیات آن شروع شده است و همچنین جابجایی و نصب کامل تیرهای برق را تاکید کردیم.

وی تصریح کرد: تلاش داریم که این پروژه وعده داده شده به مردم عسلویه که با مطالبه مردم و مسئولان محلی و پیگیری های خود او شروع شده است در همین تابستان به پایان برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل جاده چریف تسریع می شود

تکمیل جاده چریف تسریع می شود