مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-09اقتصادي

معافیت از مالیات با مرمت و احیاء بناها و بافت های تاریخی استان سمنان


سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: سرمایه گذاران و بهره برداران آثار تاریخی می توانند با مرمت و احیاء بناهای تاریخی از پرداخت مالیات معاف شوند.

- ایسنا/سمنان سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: سرمایه گذاران و بهره برداران آثار تاریخی می توانند با مرمت و احیاء بناهای تاریخی از پرداخت مالیات معاف شوند.

سروش هاشمی 18 مردادماه 1402 با اعلام این خبر گفت: بر اساس بند د تبصره 10 قانون بودجه سال 1398 و ماده 3 آیین نامه حمایت از مالکان، متصرفان قانونی و بهره برداران خصوصی و غیردولتی آثار غیرمنقول و بافته ای تاریخی-فرهنگی ثبت شده در فهرست آثار ملی، تاریخی، فرهنگی و با ارزش، اشخاص حقیقی و حقوقی و تمامی مؤدیان مالیاتی می توانند در راستای احداث، تکمیل، تجهیز فضاها، حفاظت، مرمت و نگهداری از بناهای تاریخی، فرهنگی اقدام و هزینه های مربوطه را با تأیید وزارت میراث فرهنگی به عنوان هزینه های قابل قبول مالیاتی محاسبه شود.

سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با تأکید بر این که سرمایه گذاران و بهره برداران آثار تاریخی می توانند با تایید این اداره کل از مزایای این قانون بهره مند شوند، افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت از مالیات با مرمت و احیاء بناها و بافت های تاریخی استان سمنان

معافیت از مالیات با مرمت و احیاء بناها و بافت های تاریخی استان سمنان