مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-13سياسي

کتاب خوانی در لرستان تبدیل به فرهنگ غالب شود


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه ترویج کتابخوانی مساله بسیار مهمی است تاکید کرد: باید راهکارهایی در نظر گرفته شود که کتابخوانی در لرستان تبدیل به فرهنگ غالب شود.

- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری لرستان؛  کتاب خوانی در لرستان تبدیل به فرهنگ غالب شود    سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه ترویج کتابخوانی مساله بسیار مهمی است تاکید کرد: باید راهکارهایی در نظر گرفته شود که کتابخوانی در لرستان تبدیل به فرهنگ غالب شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، احسان یاوری ظهر یک شنبه در دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان لرستان با اشاره به اهمیت اهمیت کتاب و کتابخوانی گفت: خداوند متعال بزرگ ترین معجزه خود را برای پیامبر در قالب کتاب به بشریت عرضه داشت.

  سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی، اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه در قرآن کریم نسبت به اهمیت کتاب موارد متعددی عنوان شده است، افزود: در دین مبین اسلام موضوع کتاب دارای اهمیت بسیاری است و این جای تامل دارد همچنان که در روایات متعدد از ائمه معصومین در مورد کتاب و کتابخوانی تعابیر گران سنگی عنوان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب خوانی در لرستان تبدیل به فرهنگ غالب شود

کتاب خوانی در لرستان تبدیل به فرهنگ غالب شود