مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 09:322023-07-30اقتصادي

پیش بینی تجارت یک میلیارد یورویی بین ایران و ایتالیا


پیش بینی می شود در شش ماهه نخست امسال تجارت (مجموع واردات و صادرات) ایران و ایتالیا از یک میلیارد یورو عبور خواهد کرد که نشان می دهد ارتباط دو کشور کم شده، - پیش بینی می شود در شش ماهه نخست امسال تجارت (مجموع واردات و صادرات) ایران و ایتالیا از یک میلیارد یورو عبور خواهد کرد که نشان می دهد ارتباط دو کشور کم شده، اما قطع نشده است.

رییس اتاق مشترک ایران و ایتالیا گفت: پیش بینی می شود در شش ماهه نخست امسال تجارت (مجموع واردات و صادرات) ایران و ایتالیا از یک میلیارد یورو عبور خواهد کرد که نشان می دهد ارتباط دو کشور کم شده، اما قطع نشده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد پور فلاح با بیان اینکه در سال های طولانی ایتالیا شریک اول تجارتی ایران بود، گفت: ایتالیا برای ایران فرصت طلایی بود، چرا که تنها کشور اروپایی بود که تراز تجاری ایران نسبت به آن مثبت بود.

  وی با بیان اینکه خیلی از صنایع ایران مثل چرم، سنگ، فولاد، خودرو، مواد غذایی و نساجی زیرساخت های اروپایی دارد، تصریح کرد: در حال حاضر تعداد شرکت های ایتالیایی که در ایران دفتر دارند انگشت شمار است، اما پیمانکاران در صنایع مختلف به ویژه نفت، گاز و پتروشیمی در حال ایجاد نیروگاه در ایران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تجارت یک میلیارد یورویی بین ایران و ایتالیا

پیش بینی تجارت یک میلیارد یورویی بین ایران و ایتالیا