مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 18:402023-07-26ورزشي

آماده سازی زیرساخت های برگزاری انتخابات در جزیره خارگ


آماده سازی زیرساخت های برگزاری انتخابات به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا دشتی زاده بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری بخش ویژه خارگ اظهار داشت: دولت سیزدهم تلاش دارد با مشارکت عمومی و توجه به اولویت ها میزان رضایت مندی مردم را از عملکردها ارتقا داده و از این طریق آنان را به مشارکت در انتخابات پیش رو ترغیب کند.

وی افزود: فرآیند برگزاری این انتخابات در جزیره راهبردی خارگ نیز با تشکیل ستاد و کمیته های زیرمجموعه آغاز شده است و اعضا به زودی احکام خود را دریافت خواهند کرد.

رییس ستاد انتخابات بخش ویژه خارگ تصریح کرد: آماده سازی زیرساخت های برگزاری انتخابات بویژه در حوزه فناوری اطلاعات که از زیر ساخت های اصلی انتخابات پیش رو است آغاز شده است.

دشتی زاده گفت: تأمین برق پایدار در مرداد ماه اولویت اساسی است، با توجه به افزایش شدید دمای هوا در طی روزهای آتی و ضرورت تأمین برق مورد نیاز اهالی خارگ، اقدامات لازم و همچنین تلاش جهادی کارکنان بخش تولید و آمادگی کامل واحدهای نیروگاهی برای تولید پایدار برق در این جزیره افزایش یافته که این روند شایسته تقدیر است.

بخشدار ویژه خارگ خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص جغرافیایی این جزیره مطمئناً ورزش سبب نشاط کارگران عزیز و جهادگر خواهد شد و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی زیرساخت های برگزاری انتخابات در جزیره خارگ

آماده سازی زیرساخت های برگزاری انتخابات در جزیره خارگ