مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 08:252023-08-06سياسي

یک مسئول: جهاد دانشگاهی می تواند در توسعه فرهنگ اشتغال تأثیرگذار باشد


فرماندار بروجن در تبیین نقش جهاد دانشگاهی در تحقق شعار سال، تأکید کرد: یکی از موانع تولید ناظر بر نبود نیروی کار متخصص با نگاه «ما می توانیم» است و جهاد دانشگاهی می تواند هم در آموزش و هم توسعه فرهنگ اشتغال تأثیرگذار باشد.

- /جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/ یک مسئول: جهاد دانشگاهی می تواند در توسعه فرهنگ اشتغال تأثیرگذار باشد ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار بروجن در تبیین نقش جهاد دانشگاهی در تحقق شعار سال، تأکید کرد: یکی از موانع تولید ناظر بر نبود نیروی کار متخصص با نگاه ما می توانیم است و جهاد دانشگاهی می تواند هم در آموزش و هم توسعه فرهنگ اشتغال تأثیرگذار باشد.

فتاح کرمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی یک نهاد علمی، تخصصی و پژوهشی و برگرفته از آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: جهاد علمی یکی از اهداف انقلاب اسلامی بوده است که در این راستا جهاد دانشگاهی با توجه به ظرفیت های مختلف و ارزشمندی که در حوزه های فرهنگی، آموزش های مولد اشتغال و پژوهش های کاربردی مولد علم داراست، یک نهاد بسیار مؤثر است.

وی با استناد به کلام مقام معظم رهبری در وصف جهاد دانشگاهی که فرمودند: جهاددانشگاهی فقط یک نهاد نیست، بلکه یک فرهنگ است، یک سمت گیری و حرکت است ، ادامه داد: این نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مسئول: جهاد دانشگاهی می تواند در توسعه فرهنگ اشتغال تأثیرگذار باشد

یک مسئول: جهاد دانشگاهی می تواند در توسعه فرهنگ اشتغال تأثیرگذار باشد