مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-21بين الملل

ارتش سوریه 3 پهپاد حامل موادمنفجره را سرنگون کرد


سوریه اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور 3 پهپاد حامل موادمنفجره متعلق به گروه های تروریستی را در شمال و شمال غرب این کشور سرنگون کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع سوریه، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، اعلام کرد که نیروهای این کشور موفق شده اند 3 پهپاد تروریست ها را در استان های ادلب و حماه (شمال غرب و شمال) سرنگون کنند.

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد: بعد از عملیات پایش و پیگیری دقیق تحرکات سازمان های تروریستی و اقدامات مکرر آن ها برای حمله به غیرنظامیان و اموالشان، یگان های نیروهای مسلح ما در استان های ادلب و حماه توانستند سه پهپاد حامل موادمنفجره را که سعی داشتند روستاها و مناطق امن اطراف را هدف قرار دهند، سرنگون کنند .

 وزارت دفاع سوریه اواسط ماه جاری نیز اعلام کرده بود که یگان های ارتش در شهر حلب چند پهپاد متعلق به گروه های تروریستی را منهدم کرده اند و شماری از تروریست ها را از پای درآورده اند.

تروریست های سوریه، اوایل تیرماه، در حمله پهپادی به شهر القرداحه در لاذقیه (غرب سوریه) و منطقه دیر شمیل در استان حماه (غرب سوریه) یک شهروند سوری را کشتند و دو تن دیگر را مجروح کردند.

منطقه القرداحه حدود 10 کیلومتر از پایگاه هوایی روسیه در سوریه به نام حمیمیم فاصله دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش سوریه 3 پهپاد حامل موادمنفجره را سرنگون کرد

ارتش سوریه 3 پهپاد حامل موادمنفجره را سرنگون کرد