مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 10:352023-07-24سياسي

برخورد قاطع دستگاه قضایی کردستان با افراد شرکت کننده در نزاع های دسته جمعی


رییس کل دادگستری استان کردستان، به قضات محاکم و دادسرای استان دستور داد تا افرادی که در نزاع های دسته جمعی شرکت کرده و از سلاح سرد یا گرم استفاده می کنند را با قرار بازداشت موقت روانه زندان کنند و تا زمان صدور حکم در بازداشت بمانند.

- ایسنا/کردستان رییس کل دادگستری استان کردستان، به قضات محاکم و دادسرای استان دستور داد تا افرادی که در نزاع های دسته جمعی شرکت کرده و از سلاح سرد یا گرم استفاده می کنند را با قرار بازداشت موقت روانه زندان کنند و تا زمان صدور حکم در بازداشت بمانند.

حجت الاسلام حسینی، امروز در جلسه شورای پیشگیری از جرم استان که با موضوع پیشگیری از نزاع و ضرب و جرح عمدی تشکیل شد، اظهار کرد: مقوله پیشگیری از وقوع جرم در قانون اساسی از وظایف ذاتی قوه قضاییه به شمار می رود ولکن در حوزه های مختلف، دستگاه ها و ادارات مختلف به وظایف خود در این حوزه عمل نکرده اند.

وی افزود: استان کردستان مردم اخلاق مداری دارد و خوشبختانه در حوزه جرایم خشن و نزاع ها، وضعیت مطلوبی دارد، امادر چند ماه اخیر نزاع های دسته جمعی افزایش یافته است.

رییس کل دادگستری استان کردستان ضمن تقدیر از اقدامات پیشگیرانه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در کاهش آمار جرایم در استان، تصریح کرد: 9 درصد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع دستگاه قضایی کردستان با افراد شرکت کننده در نزاع های دسته جمعی

برخورد قاطع دستگاه قضایی کردستان با افراد شرکت کننده در نزاع های دسته جمعی