مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-17اقتصادي

صادرات 165 میلیون دلاری از گمرک شهرستان زبرخان


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت زبرخان از صادرات 165 میلیون دلاری از گمرک زبرخان طی یکسال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوذر سعادتی سرشت صبح پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون از 1250 واحد بازرسی صورت گرفته است و همچنین 65 گشت مشترک با ادارت مختلف در سطح شهرستان انجام شده است که ارزش ریالی تخلفات کشف شده 230 میلیارد ریال بوده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت زبرخان افزود: امیدواریم بتوانیم با توجه به وجود هزار و 250 واحد صنفی تا پایان مهرماه پس از استعلامات و انجام فراخوان اتاق اصناف شهرستان زبرخان را تشکیل دهیم تا از وجود فعالیت واحدهایی که پروانه کسب ندارند جلوگیری شود.

وی بیان کرد: شهرستان زبرخان پس از مشهد دومین قطب صنعتی استان است و همچنین در حوزه کشاورزی نیز به عنوان یک قطب مهم در شرق کشور شناخته می شود.

سعادتی سرشت با اشاره به تولید بالای آلو در زبرخان ابراز کرد: سرمایه گذاران زیادی را برای ساخت واحدهای صنعتی برای فرآوری محصول آلوی زبرخان اعلام آمادگی کرده اند و این محصول می تواند باعث ارز آوری برای کشور شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت زبرخان خاطرنشان کرد: تاکنون 65 جواز برای واحد صنعتی صادر شده است و همچنین 13 فقره پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری 400 میلیارد تومان که باعث اشتغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 165 میلیون دلاری از گمرک شهرستان زبرخان

صادرات 165 میلیون دلاری از گمرک شهرستان زبرخان