مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-09فرهنگي

امیدهای هنرمند زابلی و سایه سنگین کرونا


سایه پیامدهای ناشی از کرونا و تعطیلی سالن های نمایشی همچنان بر سر تئاتر سیستان و بلوچستان خودنمایی می کند ولی برنامه های خوبی تدارک دیده و امیدواریم روزهایی روشن تر در پیش داشته باشیم.

- یک فعال تئاتری اهل زابل گفت: سایه پیامدهای ناشی از کرونا و تعطیلی سالن های نمایشی همچنان بر سر تئاتر سیستان و بلوچستان خودنمایی می کند ولی برنامه های خوبی تدارک دیده و امیدواریم روزهایی روشن تر در پیش داشته باشیم.

احمد گل بیگی، بازیگر و کارگردان اهل زابل و رییس انجمن هنرهای نمایشی سیستان و بلوچستان در گفتگویی با ایسنا گفت: با اوج گرفتن کرونا، چراغ سالن های نمایش خاموش شد و بعد از چند سال درِ این سالن ها دوباره به روی علاقه مندان به هنرهای نمایشی باز شد اما سایه پیامدهای ناشی از کرونا و تعطیلی سالن های نمایشی همچنان بر سر تئاتر سیستان و بلوچستان خودنمایی می کند.

او در عین حال ادامه داد: برای رونق تئاتر استان برنامه های متعددی هدف گذاری شده و با همت و قول مدیرکل هنرهای نمایشی کشور، روزهای روشنی پیش روی تئاتر و هنرمندان هنرهای نمایشی استان خواهد بود.

گل بیگی افزود: هرچند از ابتدای سال تئاتر استان جان دوباره به خود گرفته است و تنها در شهرستان زاهدان این روزها شاهد اجرای چندین نمایش در ژانرهای مختلف بویم اما هنوز شرایط با آنچه پیش از کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدهای هنرمند زابلی و سایه سنگین کرونا

امیدهای هنرمند زابلی و سایه سنگین کرونا