مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 09:452023-07-26سياسي

سبک عزاداری سنتی هرمزگان را حفظ کنید


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: همواره سعی کنید که سبک سنتی عزاداری و نوحه خوانی در طول تاریخ را حفظ کنید؛ چراکه این امر با فرهنگ و سنت این مناطق عجین شده است.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: همواره سعی کنید که سبک سنتی عزاداری و نوحه خوانی در طول تاریخ را حفظ کنید؛ چراکه این امر با فرهنگ و سنت این مناطق عجین شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده شب گذشته (سوم مردادماه) در جمع عزاداران شمیل، اظهار کرد: پس از اغتشاشات و هجمه های اخیر علیه ایران، مردم چند تو دهنی به دشمنان ضد اسلامی و ضد ایرانی زدند که عید غدیر و ایام عزاداری محرم از جمله آن هاست.

وی با اشاره به فعالیت گستره دشمن در فضای مجازی، عنوان کرد: همزمان با اتفاقاتی که در کشور آلبانی گریبان منافقین را گرفت، بیش از 40 درصد از محتوای ضدایرانی و ضد اسلامی کاهش پیدا کرد که این امر نشان دهنده فعالیت سازمان یافته و هدفمند دشمن بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، عاشورا و غدیر را دو بال حرکت تعالی و سعادت بشر دانست و عنوان کرد: عصاره تمام اتفاقات جهان اسلام در دو محور غدیر و عاشورا خلاصه می شود و اربعین نیز در امتداد عاشورا تعریف می شود که باید نسبت به معارف آن ها توجه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک عزاداری سنتی هرمزگان را حفظ کنید

سبک عزاداری سنتی هرمزگان را حفظ کنید