مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 17:252023-08-01اجتماعي

بازگرداندن حیوانات به حیات وحش توسط دوستداران محیط زیست


3 پرنده و یک جوجه تیغی توسط دوستداران حیات وحش به طبیعت بازگردانده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، سه پرنده و یک جوجه تیغی توسط دوستداران حیات وحش به طبیعت بازگردانده شدند.

تحویل دو پرنده وحشی به محیط زیست در بهارستان علی جودکی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان با اشاره به اینکه در پی تماس تلفنی یک شهروند ساکن نسیم شهر مبنی بر یافتن یک قطعه چنگر، ماموران اجرایی این اداره به محل اعزام و این پرنده را تحویل گرفتند، گفت: این پرنده به دلیل ضعف جسمانی، قادر به پرواز نبوده و به منظور انجام اقدامات کنترلی و قابلیت رهاسازی به مرکز نگهداری حیات وحش پارک پردیسان منتقل شد.

وی افزود: همچنین یکی دیگر از ساکنان نسیم شهر یک بهله سارگپه را به این اداره تحویل داد که این پرنده به دلیل وضعیت مطلوب سلامتی و قابلیت پرواز در زیستگاه های طبیعی شهرستان رهاسازی شد.

  تحویل یک بهله پرنده شکاری به محیط زیست در شهرستان شمیرانات امامعلی یگان زاده رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات گفت: یکی از دوستداران حیات وحش، با مراجعه به این اداره یک بهله پرنده شکاری از نوع دلیجه را به این اداره تحویل داد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه این پرنده از ناحیه بال دچار آسیب شده و قادر به پرواز نیست، به منظور تیمار و درمان به باغ پرندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگرداندن حیوانات به حیات وحش توسط دوستداران محیط زیست

بازگرداندن حیوانات به حیات وحش توسط دوستداران محیط زیست