مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-15حوادث

سرقت سیم برق توسط افراد غیر بومی در برخی مناطق اهر


فرمانده انتظامی اهر، تحقق امنیت پایدار در جامعه را نیازمند مشارکت و تعامل مردم با پلیس عنوان کرد و گفت: پلیس حافظ جان، مال، ناموس و اسرار مردم است و مردم می توانند بدون هیچ دغدغه ای مشکلات و خواسته های خود را با پلیس در میان بگذارند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده انتظامی اهر، تحقق امنیت پایدار در جامعه را نیازمند مشارکت و تعامل مردم با پلیس عنوان کرد و گفت: پلیس حافظ جان، مال، ناموس و اسرار مردم است و مردم می توانند بدون هیچ دغدغه ای مشکلات و خواسته های خود را با پلیس در میان بگذارند.

سرهنگ قدرت آقاپور، در جمع خبرنگاران، افزود: زمانی پلیس موفق خواهد شد که مردم با پلیس همراهی و تعامل سازنده داشته باشند و در این صورت جامعه به امنیت پایدار خواهد رسید.

وی ایجاد امنیت و سلامت در جامعه را دو مقوله مهم برشمرد و افزود: اگر در جامعه ای امنیت و سلامت نباشد مردم با مشکلات فراوانی روبرو خواهند شد.

آقاپور، خط قرمز پلیس را امنیت مردم عنوان کرد و گفت: در این راستا پلیس با افراد یا گروه هایی که بخواهند نظم، آسایش و امنیت عمومی جامعه را دچار اختلال کنند برخورد جدی خواهد کرد.

وی در ادامه از افزایش 3 درصدی سرقت در شهرستان اهر نسبت به سال گذشته نیز خبر داد و افزود: خوشبختانه در چهار ماه اخیر در این شهرستان هیچ گونه سرقت به عنف، سرقت مسلحانه، ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت سیم برق توسط افراد غیر بومی در برخی مناطق اهر

سرقت سیم برق توسط افراد غیر بومی در برخی مناطق اهر