مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 23:152023-08-21سياسي

قانون گذاری یواشکی برای حجاب


رسیدگی به لایحه حجاب در کمیسیون قضایی ظرف یک هفته به پایان رسید - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه هم میهن، روز گذشته رییس کمیسیون قضایی مجلس از پایان رسیدگی به لایحه حجاب و عفاف در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

از سوی دیگر رییس مجلس نیز از تصویب این لایحه براساس اصل 85 قانون اساسی دفاع کرد و در توجیه استفاده از این روش بر ضرورت تمرکز دستگاه قانون گذاری بر بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه به جای بررسی پیشنهاد های متعدد لایحه حجاب در صحن تاکید کرد.

هوشنگ پوربابایی، حقوقدان و وکیل دادگستری در گفتگو با هم میهن تاکید کرد که ما در حوزه حجاب با خلأ قانونی مواجه نبودیم که نیاز به چنین فوریت در تصویب قانون حجاب جدید و اصل هشتادو پنجی شدن لایحه حجاب و عفاف باشد.

  رسیدگی به لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس بدون هیچ چالشی به پایان رسید و منتظر قرار گرفتن این لایحه در دستور کار صحن هستیم.

این خبری است که روز گذشته موسی غضنفرآبادی، رییس کمیسیون قضایی مجلس اعلام کرد.

این اظهارات حکایت از آن دارد که روند رسیدگی به این لایحه در حالی در کمیسیون قضایی مجلس به پایان رسید که تنها یک هفته از تصویب اصل هشتادو پنجی شدن این لایحه و واگذاری بررسی آن به کمیسیون قضایی مجلس می گذرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون گذاری یواشکی برای حجاب

قانون گذاری یواشکی برای حجاب