مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 08:102023-08-16اقتصادي

واگذاری 15 واحد مسکونی به نیازمندان شهرستان چرداول


تعداد 15 واحد مسکونی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان ایلام و مسئولان محلی شهرستان چرداول به مددجویان این شهرستان واگذار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر سه شنبه در آیینی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان ایلام و مسئولان محلی شهرستان چرداول، تعداد 15 واحد مسکونی ساخته شده به مددجویان این شهرستان واگذار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این آیین گفت: علاوه بر این 15 واحد مسکونی که امروز واگذار می شوند تا پایان امسال 20 واحد مسکونی دیگر تکمیل و تحویل مددجویان شهرستان چرداول می شوند.

رضا طاهری با اعلام اینکه این واحدهای مسکونی با مشارکت بنیاد مسکن و جامعه خیرین ساخته شده اند، افزود: برای ساخت هر یک از این واحدهای مسکونی بین 400 تا 500 میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان به برنامه های مسکن کمیته امداد در استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون 170 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد تکمیل و به این تعداد خانواده واگذار شده است.

طاهری تصریح کرد: علاوه بر این تعداد مسکن واگذار شده، تا پایان امسال دست کم 180 واحد مسکونی دیگر تکمیل و به خانواده های نیازمند فاقد مسکن در استان واگذار می شود.

وی در ادامه گفت: در راستای برنامه های تأمین مسکن کمیته امداد، سال گذشته بیش از یک هزار و 750 خدمت مسکن به خانواده های مددجوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 15 واحد مسکونی به نیازمندان شهرستان چرداول

واگذاری 15 واحد مسکونی به نیازمندان شهرستان چرداول