مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-16بين الملل

رویترز: سوروس به دنبال خارج کردن فعالیت هایش از اروپاست


خبرگزاری رویترز با استناد به یک ایمیل درون سازمانی گزارش کرد، جورج سوروس، سرمایه دار آمریکایی مجارستانی الاصل قصد دارد بخش عمده پروژه های سازمان معروف غیر دولتی خود در اتحادیه اروپا را تعطیل و به جای دیگری منتقل کند.

- خبرگزاری رویترز با استناد به یک ایمیل درون سازمانی گزارش کرد، جورج سوروس، سرمایه دار آمریکایی مجارستانی الاصل قصد دارد بخش عمده پروژه های سازمان معروف غیر دولتی خود در اتحادیه اروپا را تعطیل و به جای دیگری منتقل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رویترز با استناد به یک پست الکترونیکی درون سازمانی نوشت، سازمان غیردولتی بنیادهای جامعه باز متعلق به جورج سوروس قصد دارد بخش عمده فعالیت هایش در اتحادیه اروپا را تعطیل کرده و آرمان های لیبرال را در جای دیگری تامین مالی کند.

هنوز مشخص نیست که جورج سوروس قصد دارد فعالیت هایش را به کجا منتقل کند اما این میلیاردر پا به سن گذاشته در سال های اخیر از تغییر حکومت در چین حرف زده است.

در متن پست الکترونیکی مذکور نوشته شده است: متاسفانه طبق مسیر راهبردی تصویب شده جدید، بخش های بزرگی از فعالیت کنونی ما در چارچوب اتحادیه اروپا تعطیل و جابجا خواهند شد و ما تمرکز و منابعمان را به بخشهای دیگر جهان اختصاص خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: سوروس به دنبال خارج کردن فعالیت هایش از اروپاست

رویترز: سوروس به دنبال خارج کردن فعالیت هایش از اروپاست