مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-12اقتصادي

باشگاه کارآفرینان نوجوان بستر ورود موفق به بازار کار


دستورالعمل جدید برگزاری باشگاه کارآفرینان نوجوان با رویکرد افزایش اشتغال پذیری و آماده سازی افراد برای ورود موفق به عرصه کسب و کار ابلاغ شد.

- "باشگاه کارآفرینان نوجوان" بستر ورود موفق به بازار کار دستورالعمل جدید برگزاری باشگاه کارآفرینان نوجوان با رویکرد افزایش اشتغال پذیری و آماده سازی افراد برای ورود موفق به عرصه کسب و کار ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به منظور تقویت مهارت افزایی و آشنایی دانش آموزان با موضوع کار و تولید در مجموعه های تولیدی، کارگاهی و اشتغالزایی، راه اندازی باشگاه کارآفرینان نوجوان در سطح کشور در دستور کار قرار گرفت.

تاسیس باشگاه کارآفرینان نوجوان ظرفیت خوبی است که اگر در سطح استان ها تشکیل و حمایت شود تفکر خلاق در جامعه نهادینه می شود.

در حال حاضر این باشگاه در استان های یزد، ارومیه و گلستان آغاز به کار کرده است.

برقراری زمینه ارتباط از طریق مراکز خدمات مشاوره کارآفرینی با مدیران مدارس و خانواده های دانش آموزان، دوره های مهارتی دانش آموزان با مشاغل و کسب و کارهای جدید در فضای تولید و صنعت ایجاد می شود و دوره های مهارتی، فن مذاکره،تحلیل بازار کار و مسایل مربوط به اشتغال دانش آموزان پیش از ورود به محیط های دانشگاهی از جمله اقدامات باشگاه های کارآفرینان نوجوان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه کارآفرینان نوجوان بستر ورود موفق به بازار کار

باشگاه کارآفرینان نوجوان بستر ورود موفق به بازار کار