مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 08:452023-07-23سياسي

اجرای طرح های مختلف و برنامه ریزی برای تفکیک زباله در رشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رحیم شوقی با حضور در نود و دومین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با اشاره به انجام بازدید مجموعه ای از مدیران شهرداری از کارخانه زباله سوز شهر نوشهر اظهار کرد: - شهردار رشت با اشاره به اینکه گشت زنی ها به منظور اجرای پروژه تفکیک زباله از مبدا آغاز شده است، گفت: امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده مشکل پسماند رشت با سرعت برطرف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، رحیم شوقی با حضور در نود و دومین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با اشاره به انجام بازدید مجموعه ای از مدیران شهرداری از کارخانه زباله سوز شهر نوشهر اظهار کرد: زمان قرارداد احداث این کارخانه با قرارداد احداث کارخانه زباله سوز رشت یکسان و شرکت طرف قرارداد نیز مشترک بود.

  وی با بیان اینکه در همان بازدید با نمایندگان شرکت TTS ملاقات داشتم، افزود: استفاده از ظرفیت صندوق توسعه ملی پیشنهاد بنده به منظور اتمام پروژه زباله سوز رشت است و با توجه به مشکلات مالی و تورم حاکم بر جامعه باید با بهره مندی از تسهیلات این پروژه را به اتمام برسانیم.

  شهردار رشت با تاکید به اینکه می توانیم با فروش برق تولیدی در این کارخانه، نسبت به پرداخت تسهیلات اخذ شده به منظور اجرای زباله سوز اقدام کنیم، گفت: صندوق توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های مختلف و برنامه ریزی برای تفکیک زباله در رشت

اجرای طرح های مختلف و برنامه ریزی برای تفکیک زباله در رشت