مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 11:562023-08-05سياسي

30 میلیون مترمکعب آب از تهران به شهریار و ملارد منتقل می شود


حسین حق وردی نماینده مردم شهرستان های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرقدس اظهار کرد: حق آبه کشاورزان از رودخانه کرج مدتی قطع شد و مجدد این آب به مدت 10 روز رهاسازی شده اما برای مصارف کشاورزی مناسب نیست و برای جلوگیری از خشک شدن باغات مورد استفاده قرار می گیرد.

وی گفت: به علت کمبود آب و وقتی به سختی آب آشامیدنی مردم فراهم می شود نمی توان در این شرایط برای توسعه فعالیت های کشاورزی آب پیدا کرد.

دبی چاه های آب به شدت پایین آمده و باید یک برنامه دقیق انجام شود تا آب کشاورزان نیز تامین شود.

  نماینده مجلس افزود: تامین آب در غرب استان تهران معضل اساسی است و امسال به جز روزهایی که امکان تامین آب از سد کرج برای شهر تهران نیز مشکل ساز شده بود، بحران آب در شهرستان قدس کمتر بود اما در شهرستان شهریار و ملارد مشکلاتی ایجاد شد و خیلی از روستاها با تانکر آبرسانی داشتند که این نشان از عمق بحران کم آبی در محدوده غرب استان تهران است.

حق وردی ادامه داد: علاوه بر شهرستان قدس و شهر باغستان شهریار که سال گذشته باحضور وزیر نیرو عملیات انتقال آب سطحی افتتاح شد، امسال نیز مجوز انتقال حدود 30 میلیون مترمکعب آب از شهر تهران به شهرستان های شهریار و ملارد انجام می شود که حق طبیعی مردم این منطقه است و اگر این طرح که ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 میلیون مترمکعب آب از تهران به شهریار و ملارد منتقل می شود

30 میلیون مترمکعب آب از تهران به شهریار و ملارد منتقل می شود