مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 12:452023-07-25بين الملل

شرکت نظامیان صهیونیستی در تظاهرات میلیونی مخالفین


یک کارشناس سیاسی منطقه غرب آسیا گفت: اخیراً در داخل سرزمین های اشغالی عناصر اصلی ارتش قوانین را زیر پا گذاشته و در تظاهرات مخالفین شرکت کرده اند که حیات این رژیم را به خطر خواهد انداخت.

- سعدالله زارعی کارشناس سیاسی منطقه غرب آسیا در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص گسترش تظاهرات های مخالفین در داخل سرزمین های اشغالی و حضور نظامیان در میان آنها، گفت: تظاهرات اخیر یهودیان مخالف دولت در تل آویو و شهرهای دیگر رژیم صهیونیستی از مرز یک میلیون نفر هم فراتر رفته و همچنان هم ادامه دارد.

وی افزود: در مورد پیوستن نیروهای ارتش به تظاهرکنندگان و مخالفین نتانیاهو باید به این نکته توجه داشته باشیم که یک در هم تنیدگی میان ارتش و احزاب در رژیم صهیونیستی وجود دارد و از آنجایی که همه شهروندان یهودی ساکن زمین های اشغالی به عنوان یک عنصر در ارتش محسوب می شوند، طبیعتاً احزاب هم از همین جمعیت شکل می گیرند.

طبق قوانین عناصر اصلی ارتش رژیم صهیونیستی نباید در تظاهرات علیه دولت شرکت کنند رییس پژوهشکده جبهه مقاومت پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی با اشاره به عضویت توأمان افرادی در ارتش و احزاب، اظهار داشت: در رژیم صهیونیستی افرادی می توانند همزمان عضو ارتش و حزب باشند؛ اما یک قواعد و قوانینی وجود دارد مبنی بر اینکه افراد داخل ارتش نبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت نظامیان صهیونیستی در تظاهرات میلیونی مخالفین

شرکت نظامیان صهیونیستی در تظاهرات میلیونی مخالفین