مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-01اقتصادي

بازگشت اراضی مرغوب کشاورزی به چرخه تولید


مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از بازگشت اراضی مرغوب کشاورزی شهرستان بهار و نهاوند به چرخه تولید خبر داد.

- فرهنگ زمانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان از بازگشت اراضی مرغوب کشاورزی شهرستان بهار به چرخه تولید خبر داد و اظهار کرد: برابر اعلام یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی در روز نهم مردادماه، 13 مورد از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی بخش لالجین قلع و قمع شد.

وی با بیان اینکه این میزان از اراضی به مساحت 3 هزار و 32 مترمربع شامل بنا، دیوارکشی، محوطه سازی، فنس کشی و استخر بوده است تصریح کرد: مالکان این اراضی بدون اخذ مجوز از مدیریت امور اراضی جهاد کشاورزی اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز کرده بودند.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان خاطرنشان کرد: در قالب قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات، تبصره 2 ماده 10 این تعداد اراضی مورد قلع و قمع قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه مساحت کل زمین های زراعی رفع تصرف شده 3 هکتار و به ارزش تقریبی 30 میلیارد تومان بوده است یادآور شد: این امر با دستور مقام قضایی و همکاری شهرداری، عوامل انتظامی و همکاران مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بهار به حالت اولیه بازگردانده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت اراضی مرغوب کشاورزی به چرخه تولید

بازگشت اراضی مرغوب کشاورزی به چرخه تولید