مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 07:352023-08-20اجتماعي

آلودگی شدید واحد کُک سازی ذوب آهن پیگیری قضایی می شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: کارخانه ذوب آهن اگر نتواند در مهلت تعیین شده اشکال فنی بخش کُک سازی را رفع کند، این مسئله را بطور ویژه پیگیری قضایی خواهیم کرد.

- احمد رضا لاهیجان زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه علت انتشار بوی کُک در زرین شهر به دلیل اشکال فنی در واحد کک سازی ذوب آهن بوده و همین امر سبب انتشار آلودگی بیشتر شده است، اظهار داشت: همکاران ما در محیط زیست علاوه بر حضور و دنبال کردن مباحث کارشناسی در خصوص آلایندگی کارخانه ذوب آهن، برای این کارخانه اخطاریه صادر کردند و به آنان برای رفع آلودگی مهلت داده شد.

وی ادامه داد: کارخانه ذوب آهن اگر نتواند اشکال واحد کُک سازی را رفع کند، این مسئله را بصورت ویژه از مراجع قضایی پیگیری می کنیم.

سیستم فرسوده کارخانه ذوب آهن باید بهسازی شود مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان تصریح کرد: کارخانه ذوب آهن باید سیستم قدیمی و فرسوده خود را بهسازی کند، نمی توان گفت چون قدیمی است به این روند خود ادامه دهد.

ذوب آهن یا باید بهسازی شود یا مسائل حقوقی و قضایی را ویژه دنبال خواهیم کرد و اگر نتواند مشکلات را برطرف کند باید به فکر تعطیلی واحد کک سازی باشد و کک مورد نیاز را از جای دیگری تأمین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی شدید واحد کُک سازی ذوب آهن پیگیری قضایی می شود

آلودگی شدید واحد کُک سازی ذوب آهن پیگیری قضایی می شود