مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-06اجتماعي

10 موکب امامزادگان اصفهان به عراق اعزام می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: 10 موکب از امامزادگان شاخص استان اصفهان برای پذیرایی از زائران کربلا به عراق اعزام می شود.

- حجت الاسلام محمدحسین بلک در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه استان اصفهان در حضور مردم و عزاداران و زائران در مراسم با شکوه اربعین حسینی و پیاده روی برای زیارت فعال و برجسته است، اظهار داشت: این حضور در پشتیبانی و پذیرایی از زائران نیز وجود داشته و همواره مورد تقدیر بوده است.

وی با بیان اینکه امامزادگان استان اصفهان نیز همواره در ارائه خدمات به زائران کربلا در راهپیمایی اربعین در داخل کشور و همچنین کشور عراق فعالیت ای شاخصی را داشته اند، افزود: سال گذشته 15 موکب بزرگ از استان اصفهان در کشور عراق خدماتی از جمله شست و شوی لباس، تولید یخ، طبخ و توزیع غذا، پخت و توزیع نان و … را ارائه دادند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در سال جاری نیز 10 موکب از استان اصفهان برای کشور عراق اعزام خواهد شد، اضافه کرد: این مواکب از امامزادگان حضرت زینب (س)، امامزاده هلال ابن علی (ع)، ولی ابن موسی (ع)، باب المراد (ع)، هیأت عشاق الحسین (ع) موکب شهدای مبارکه و … خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 موکب امامزادگان اصفهان به عراق اعزام می شود

10 موکب امامزادگان اصفهان به عراق اعزام می شود