مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 16:402023-08-18اقتصادي

مردم شهر ری به شایعات مبنی بر گرانی و کمبود بنزین توجه نکنند


رییس اداره مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی فرمانداری ویژه ری با اشاره به بازدید مستمر از جایگاه های سوخت رسانی شهر گفت:مردم شهرری به شایعات مبنی بر گرانی و کمبود بنزین توجه نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد بهارلو عصر جمعه در حاشیه از جایگاه های عرضه سوخت شهرری اظهار داشت: با توجه به برخی گزارشات مردمی مبنی بر فقدان کارت سوخت در پمپ های بنزین جهت سوخت گیری خودروهای فاقد کارت سوخت شخصی و در مواردی مطالبه وجه اضافی از سوی عاملین پمپ بنزین برای در اختیار قراردادن کارت سوخت جایگاه، تیم های بازرسی فرمانداری ویژه ری به همراه بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از پمپ های بنزین فعال در سطح شهرستان بازدید کردند.

بهارلو در ادامه گفت: بازرسی از جایگاه های دارای ازدحام بیشتر و گزارشات مردمی آغاز و به تدریج همه پمپ های بنزین در سطح شهرری مورد بازدید و ارزیابی قرار خواهند گرفت و همچنین بازدیدهای نامحسوس به ویژه در شیفت های پایانی فعالیت جایگاه ها نیز در حال انجام می باشد که تهیه گزارشات میدانی به صورت روزانه در حال انجام بوده و برآیند کلی بازرسی ها جهت اتخاذ تدابیر لازم به مراجع ذیصلاح ارسال می گردد.

وی اضافه کرد: شهروندان عزیز اطمینان داشته باشند که این بازدیدها به صورت مستمر ادامه داشته و علاوه بر آن تیم های نظارتی با ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم شهر ری به شایعات مبنی بر گرانی و کمبود بنزین توجه نکنند

مردم شهر ری به شایعات مبنی بر گرانی و کمبود بنزین توجه نکنند