مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 20:302023-07-31سياسي

120 گیت در پایانه زرباطیه عراق ایجاد می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «عبدالامیر الشمری»، وزیر کشور عراق در نشست مشترک وزرای کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق در شهر مهران گفت: - وزیر کشور عراق گفت: 120 گیت اضطراری برای اربعین در پایانه زرباطیه ایجاد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو،  عبدالامیر الشمری ، وزیر کشور عراق در نشست مشترک وزرای کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق در شهر مهران گفت: جمهوری عراق برای برپایی یک اربعین باشکوه آمادگی کامل دارد.

وی با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در توسعه زیرساخت های اربعین در ایران و عراق اظهار کرد: برادران ما در استان ایلام و استاندار ایلام و استاندار واسط اقدامات ارزشمندی در جهت توسعه زیرساخت های پایانه ها انجام داده اند.

وزیر کشور عراق گفت: بیش از 120 گیت اضطراری برای تردد زوار در روز های پر تردد در پایانه زرباطیه پیش بینی شده است تا کار تردد زوار تسهیل یابد.

عبدالامیر الشمری همچنین از تکمیل سالن ها و سایبان های مستقر در پایانه مرزی زرباطیه تا دو هفته آینده خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر این 200 دستگاه اتوبوس از حمل و نقل عمومی برای جابجایی زوار پیش بینی شده است.

  وی با تأکید بر تأمین تانکر های حاوی آب شرب، ماشین های امدادی و استمرار قرارگاه مشترک اربعین دو کشور بیان کرد: با تعامل خوب است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 گیت در پایانه زرباطیه عراق ایجاد می شود

120 گیت در پایانه زرباطیه عراق ایجاد می شود