مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 12:522023-08-13سياسي

طرح دعوای بیش از 200 خانواد شهید و ایثارگر در قزوین علیه گروهک منافقین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گروهک های منافق که به خواسته های نا شدنی خود نرسیده بودند با راه اندازی تشکیلات تروریستی و حمایت دولت های غاصب اقدام به جنایات هولناک علیه مردم ایران کردند.

وی ادامه داد: بمب گذاری در اماکن متبرکه و امام زاده ها، ترور افراد نظامی و غیر نظامی، ترور دانشمندان و شخصیت های برجسته نظام، انفجار در اماکن عمومی، اقدامات غیر انسانی علیه بشریت، همکاری با دولت های مخاصم و رژیم غاصب اسراییل تنها بخشی از جنایات منافقین علیه مردم کشور می باشد.

دادستان قزوین افزود: این افراد و گروهک ها با همکاری دولت های استکباری تا کنون بیش از 17 هزار نفر از افراد بی گناه در کشور و 17 نفر نیز در استان را قربانی ترور کرده اند و بیش از 3 هزار و 200 شهید دفاع مقدس و 13 شهید مدافع حرم برای پیروزی انقلاب اسلامی شهید شده اند که سند مظلومیت و حقانیت جمهوری اسلامی و جنایت منافقین و حامیان آنهاست.

وی با بیان اینکه حقوق بشر آمریکایی دنبال وارونه جلوه دادن جایگاه شهید و جلاد است، تصریح کرد: این افراد با این دست موضوعات ساختگی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت دارند که ما باید در این زمینه مطالبه گر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح دعوای بیش از 200 خانواد شهید و ایثارگر در قزوین علیه گروهک منافقین

طرح دعوای بیش از 200 خانواد شهید و ایثارگر در قزوین علیه گروهک منافقین