مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 00:002023-08-21سياسي

سردار عبدالله پور: دومین کنگره هشت هزار شهید گیلان در بهار سال آینده برگزار می شود


فرمانده سپاه قدس گیلان از برگزاری دومین کنگره سرداران و هشت هزار شهید والامقام گیلان در بهار سال آینده خبر داد و گفت: با افتتاح 2 یادمان شهدای گمنام در رشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در حاشیه افتتاح یادمان شهدای گمنام درمحوطه دانشگاه پیام نور و حوزه علمیه امیرالمومنین رشت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا باید به یک اصل در نظام مقدس جمهوری اسلامی مبدل شود، اظهار کرد: ایران اسلامی ایستادگی و سربلندی خود را مدیون خون پاک شهیدان هستند از این رو باید با ساخت یادمان و برگزاری مراسمات یادواره شهدا زنده نگه داشته شود.

وی با اشاره به حضور 142 شهید گمنام در گیلان گفت: با تلاش های انجام شده در چند سال گذشته و با افتتاح 2 یادمان شهدای گمنام در رشت، تعداد این یادمان ها در گیلان به 53 عدد رسیده است.

 فرمانده سپاه قدس گیلان، نقش بسیج سازندگی در ساخت یادمان شهدای گمنام در استان را بسیار مهم برشمرد و افزود: برای هر یک از این 2 یادمان، 15 میلیارد ریال از سوی سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان  و خیرین نیکوکار هزینه شده است.

عبدالله پور از برگزاری دومین کنگره سرداران و هشت هزار شهید والامقام گیلان در بهار سال آینده خبر داد و بیان کرد: تمامی هماهنگی ها برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار عبدالله پور: دومین کنگره هشت هزار شهید گیلان در بهار سال آینده برگزار می شود

سردار عبدالله پور: دومین کنگره هشت هزار شهید گیلان در بهار سال آینده برگزار می شود