مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-03پزشكي

مراجعه 224 مورد گرمازدگی به مراکز درمانی ایلام


رییس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: همزمان با اوج گیری گرمای هوای استان ایلام در چند روز اخیر، تعداد مراجعه کنندگان گرمازده به مراکز درمانی به 224 نفر رسید.

- محمد رضا سپهر رییس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: همزمان با اوج گیری گرمای هوای استان ایلام در چند روز اخیر، از روز گذشته تا ظهرامروز تعداد 224 نفر به علت گرمازدگی به مراکز بهداشتی، درمانی استان مراجعه نمودند.

وی افزود: بیشترین آمار مراجعات مردمی به مراکز درمانی در این خصوص به ترتیب در شهرستان های مهران و دهلران با تعداد 98 و 96 نفر بوده است.

 رییس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: همچنین تعداد مراجعات در شهرستان های ملکشاهی 18، بدره 7، آبدانان 2 و شهرستان های ایلام، چوار و دره شهر هر کدام یک نفر بوده است.

سپهر خاطر نشان کرد: از هم استانی های عزیز تقاضا داریم با توجه به گرمای بی سابقه در استان، از تردد های غیر ضرور و حضور در بیرون از منزل خودداری کنند.

 این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بنا بر پیش بینی های هواشناسی، مناطق مختلف کشور تا پایان هفته جاری با موج فزاینده افزایش دما روبرو خواهند بود که در مناطق گرمسیری همچون دهلران و مهران این میزان از 50 درجه سانتیگراد نیز فراتر خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه 224 مورد گرمازدگی به مراکز درمانی ایلام

مراجعه 224 مورد گرمازدگی به مراکز درمانی ایلام