مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 20:352023-08-08سياسي

اگر کمیته امداد نبود مسئولان یک شب خواب راحت نداشتند


نماینده استان البرز در مجلس خبرگان رهبری گفت: با این همه خدمت رسانی کمیته امداد برای رفع فقر و محرومیت تصور کنید اگر این نهاد نبود اوضاع کشور و محرومان چگونه می شد.

- ایسنا/البرز نماینده استان البرز در مجلس خبرگان رهبری گفت: با این همه خدمت رسانی کمیته امداد برای رفع فقر و محرومیت تصور کنید اگر این نهاد نبود اوضاع کشور و محرومان چگونه می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله محسن کازرونی روز سه شنبه 17 مرداد در مراسم معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز اظهار کرد: انسان در طول حیات خود کارهای زیادی انجام می دهد اما اجر و پاداش کارهای دنیایی معلوم نیست و تا زمانی که در نزد خداوند محاسبه نشوند ارزش آنها معلوم نمی شود.

وی افزود: در روز قیامت گاهی ارزش بعضی از کارهای بزرگ کم و ارزش بعضی کارهای کوچک بزرگ شمرده می شود اما در این میان نتیجه یک کار بعد از انجام واجبات و ترک محرمات بسیار عظیم است و آن هم دستگیری از ضعفا و شادکردن دل محرومان است.

این مسئول بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز که یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب است در جهت رفع فقر و کمک به محرومان گام برمی دارد و چه کاری ارزشمندتر از آن که دل محرومی را شاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر کمیته امداد نبود مسئولان یک شب خواب راحت نداشتند

اگر کمیته امداد نبود مسئولان یک شب خواب راحت نداشتند