مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-07اقتصادي

گرمای هوا و باغ ویلاها عامل کم آبی در فردیس


روابط عمومی آبفای البرز با صدور اطلاعیه اعلام کرد: افزایش شدید دمای هوا طی هفته های اخیر و شدت یافتن آن  از 11 مرداد موجب رشد مصرف آب در محدوده شهرستان فردیس شد ضمن اینکه عواملی چون وجود باغ ویلاها و تراکم بالای جمعیت فردیس نیز مزید بر علت شده و افت فشار .

- ایسنا/البرز روابط عمومی آبفای البرز با صدور اطلاعیه اعلام کرد: افزایش شدید دمای هوا طی هفته های اخیر و شدت یافتن آن  از 11 مرداد موجب رشد مصرف آب در محدوده شهرستان فردیس شد ضمن اینکه عواملی چون وجود باغ ویلاها و تراکم بالای جمعیت فردیس نیز مزید بر علت شده و افت فشار و قطع آب را  در برخی نقاط تشدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آب و فاضلاب (آبفا) البرز اعلام کرد: اگرچه پیش بینی های لازم برای کمبودهای احتمالی آب از جمله جایگزینی و راه اندازی چاه های جدید به کار گرفته شده بود اما میزان مصرف بر تولید آب فزونی یافت و شاهد افت فشار و گاهی قطعی آب به خصوص در طبقات بالای ساختمان ها در برخی مناطق فردیس بودیم.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بهرحال برای جبران مشکلات ایجاد شده در شبکه توزیع چند اقدام مدنظر قرار گرفت که حفر، تجهیز و بهره برداری از دو حلقه چاه جدید و اتصال 9 حلقه چاه کمکی از شهرداری و سازمان غله به شبکه توزیع آب صورت گرفت و بدین ترتیب در حال حاضر وضعیت آبرسانی به حالت عادی بازگشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمای هوا و باغ ویلاها عامل کم آبی در فردیس

گرمای هوا و باغ ویلاها عامل کم آبی در فردیس