مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 12:002023-07-30بين الملل

محمود عباس: ساف تنها نماینده مردم فلسطین است


نشست دبیرکل های گروه های فلسطینی امروز یکشنبه در شهر العلمین مصر برای بررسی چگونگی اتحاد این گروه ها و کنار گذاشتن اختلافات جهت مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی در حق فلسطینی ها برگزار خواهد شد.

- نشست دبیرکل های گروه های فلسطینی امروز یکشنبه در شهر العلمین مصر برای بررسی چگونگی اتحاد این گروه ها و کنار گذاشتن اختلافات جهت مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی در حق فلسطینی ها برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سما فلسطین، واصل ابویوسف، عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) در گفت وگوی تلفنی از شهر العلمین مصر با سایت العین اظهار کرد: محمود عباس (رییس تشکیلات خودگردان فلسطین) در آغاز حملات اسراییل به شهر و اردوگاه جنین برای برگزاری چنین نشستی فراخوان داد و مصر میزبانی آن را پذیرفت.

ابویوسف اعلام کرد که در نشست امروز موضوعات مختلفی در ارتباط با چگونگی اتحاد گروه های فلسطینی، کنار گذاشتن اختلافات و رسیدن به ساختاری برای یکپارچگی آنها بررسی خواهد شد، بازتاب این اتحاد باید در توقف اختلافات و بازگشت وحدت فلسطینی در تمامی سطوح نمایان شود.

این عضو ساف در پاسخ به این سوال که آیا دبیرکل های گروه های فلسطینی در نشست امروز خود مساله تشکیل دولت وحدت ملی را بررسی خواهند کرد یا نه، گفت: دستور جلسه مشخصی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمود عباس: ساف تنها نماینده مردم فلسطین است

محمود عباس: ساف تنها نماینده مردم فلسطین است