مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 13:352023-07-31اقتصادي

دانه های روغنی کاملینا از کشاورزان خراسان شمالی خرید تضمینی می شود


مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی گفت: خرید تضمینی دانه روغنی کاملینا از کشاورزان استان توسط مراکز خرید وابسته به شبکه تعاون روستایی استان آغاز شد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر تعاون روستایی خراسان شمالی گفت: خرید تضمینی دانه روغنی کاملینا از کشاورزان استان توسط مراکز خرید وابسته به شبکه تعاون روستایی استان آغاز شد.

جلیل رمضانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: برای اولین بار در استان با هدف حمایت از کشاورزان و تولیدات آن ها، اتحادیه شرکت های تعاون روستایی بجنورد اقدام به خرید دانه روغنی کاملینا می کند.

وی افزود: شبکه شرکت های تعاونی روستایی استان همه ساله در جهت حمایت از تولید کنندگان و کشاورزان با امکاناتی که در شرکت های تعاونی روستایی دارد، آمادگی خرید محصولات کشاورزی را دارد و در این زمینه بازوی مهمی در روند خریدهای تضمینی و توافقی برای دولت است.

وحید صباغ مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی نیز در ادامه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه کشت دانه روغنی کاملینا 4 سال است که در این استان انجام می شود، بیان کرد: سطح زیر کشت این محصول در سال اول 4، سال دوم 40 و سال سوم 350 هکتار بوده و امسال به 1700 هکتار رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانه های روغنی کاملینا از کشاورزان خراسان شمالی خرید تضمینی می شود

دانه های روغنی کاملینا از کشاورزان خراسان شمالی خرید تضمینی می شود