مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 22:102023-08-21اجتماعي

150 دانشجوی دختر دانشگاه کاشان به سفر پیاده روی اربعین اعزام شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مهرداد مرادی مدیر دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: این تعداد دانشجوبه وسیله 5 دستگاه اتوبوس از 30 مرداد تا 11 شهریور از این سفر معنوی و زیارت متبرکه ائمه در شهر های کاظمین، - مدیر دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: بیش از 150 دانشجوی دختر دانشگاه کاشان با استقبال مسئولان دانشگاه و خانواده هایشان برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی امسال اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مهرداد مرادی مدیر دانشجویی دانشگاه کاشان گفت: این تعداد دانشجوبه وسیله 5 دستگاه اتوبوس از 30 مرداد تا 11 شهریور از این سفر معنوی و زیارت متبرکه ائمه در شهر های کاظمین، سامرا، نجف و پیاده روی کربلا بهره می برند.

مدیر دانشجویی دانشگاه کاشان هزینه سفر دانشجویان برای پیاده روی اربعین را دو میلیون و 500 هزار تومان عنوان کرد و افزود: صندوق فاطمه الزهرا دانشگاه برای هر دانشجوی متقاضی مبلغ یک میلیون تومان تسهیلات هزینه سفر پیاده روی اربعین پرداخت می کند.

رییس ستاد برگزاری اربعین حسینی دانشگاه کاشان اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده دانشجویان بتوانند از این سفر معنوی نهایت استفاده را برده و بهترین ارمغان و خاطره ایام جوانی است و شور و نشاط معنوی آن در تمام شئون زندگی نمایان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 دانشجوی دختر دانشگاه کاشان به سفر پیاده روی اربعین اعزام شدند

150 دانشجوی دختر دانشگاه کاشان به سفر پیاده روی اربعین اعزام شدند