مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 05:352023-08-14حوادث

وقوع سه آتش سوزی در رامیان


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: از ظهر امروز با توجه به افزایش گرمای شدید هوا شاهد وقوع سه فقره آتش سوزی در حوزه شهرستان رامیان بودیم که همگی مهار شد.

- حمید سلامتی شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر افزایش دما و احتمال وقوع آتش سوزی در گلستان، تمامی نیروهای یگان حفاظتی در استان گلستان به حالت آماده باش در آمدند و این اماده باش تا آخرهفته ادامه دارد.

وی تصریح کرد: از ظهر امروز یکشنبه سه فقره حریق در حوالی روستای کشکک از توابع شهرستان رامیان، بین رامیان و جنگل دلند حوالی کشتارگاه قلعه قافه و اول شهر رامیان گزارش شد که همگی سطحی و در وسعت های بسیار کم بود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به آمادگی نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی این آتش سوزی ها در دقایق اول شناسایی و با کمک جوامع محلی و نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی مهارشد.

وی ادامه داد: در مهار و اطفای این آتش سوزی ها دو تیم متشکل از حدود 20 نفر و حدود 10 نفر جوامع محلی مشارکت داشتند و در مجموع حدود 6هزار مترمربع از اراضی طعمه حریق شد که قسمت اعظم آن زمین های بایر بوده و خسارت چندانی وارد نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع سه آتش سوزی در رامیان

وقوع سه آتش سوزی در رامیان