مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-01بين الملل

امارات و بحرین به دنبال جذب پزشکان اسراییلی مخالف نتانیاهو


شرایط پیشنهادات ارائه شده توسط امارات عربی متحده شامل پرداخت حقوقی سه برابر بالاتر از استاندارد رایج در اسراییل، فرصت های تحصیلی برای فرزندان پزشکان، - شرایط پیشنهادات ارائه شده توسط امارات عربی متحده شامل پرداخت حقوقی سه برابر بالاتر از استاندارد رایج در اسراییل، فرصت های تحصیلی برای فرزندان پزشکان، اعطای ویزای طلایی و اجازه اقامت طولانی مدت عنوان شده است.

در حالی که برخی پزشکان اسراییلی به دلیل اصلاحات قضایی دولت بنیامین نتانیاهو به فکر مهاجرت از اسراییل افتاده اند، مقام های امارات عربی متحده و بحرین تلاش های خود را برای جذب آنها آغاز کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، در پی بالا گرفتن نارضایتی های عمومی از تصویب بخش های مهمی از اصلاحات قضایی مد نظر نخست وزیر اسراییل، چند صد پزشک اسراییلی با تشکیل یک گروه در یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به طرح مشاوره ها برای مهاجرت به خارج از اسراییل کرده اند.

کانال 12 اسراییل روز دوشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد گروهی از این پزشکان اعلام کرده اند که پیشنهادات جذابی را از سوی منابع رسمی در امارات عربی متحده و بحرین دریافت کرده اند.

شرایط پیشنهادات ارائه شده توسط امارات عربی متحده شامل پرداخت حقوقی سه برابر بالاتر از استاندارد رایج در اسراییل، فرصت های تحصیلی برای فرزندان پزشکان، اعطای ویزای طلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات و بحرین به دنبال جذب پزشکان اسراییلی مخالف نتانیاهو

امارات و بحرین به دنبال جذب پزشکان اسراییلی مخالف نتانیاهو