مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 11:152023-07-24بين الملل

افشاگری زندانی سابق گوانتانامو علیه نامزد انتخابات آمریکا


یکی از زندانیان سابق زندان بدنام گوانتانامو افشاگری هایی علیه ران دی سانتیس، فرماندار ایالت فلوریدا و از نامزدهای رقابت برای تعیین نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوریخواه انجام داد.

- یکی از زندانیان سابق زندان بدنام گوانتانامو افشاگری هایی علیه ران دی سانتیس، فرماندار ایالت فلوریدا و از نامزدهای رقابت برای تعیین نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوریخواه انجام داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این افشاگری در گزارشی که نشریه آمریکایی دیلی بیست با استناد به محتوای یک مستند پخش نشده با نام کاندیدای گوانتانامو منتشر کرد، مطرح شده است.

بر اساس گزارش این روزنامه آمریکایی، این مستند شامل مصاحبه با منصور احمد سعد الضیفی، یک زندانی سابق زندان بدنام نظامی آمریکا در خلیج گوانتانامو که مظنون به عضویت در گروه القاعده بود و در سال 2016 از زندان آزاد شد، است.

الضیفی که هم اکنون در صربستان زندگی می کند در این مستند گفت لحظه ای را به یاد می آورد که ران دی سانتیس، فرماندار ایالت فلوریدا زمانی که در زندان به زور به او غذا می خوراندند از پشت حصار زندان به او لبخند می زد.

الضیفی گفت، دی سانتیس را نخستین بار در سال 2006 زمانی که به همراه چند گروه از مقامات با هدف تحت کنترل گرفتن اردوگاه به گوانتانامو آمد ملاقات کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری زندانی سابق گوانتانامو علیه نامزد انتخابات آمریکا

افشاگری زندانی سابق گوانتانامو علیه نامزد انتخابات آمریکا