مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 20:052023-08-07سياسي

بومهن پس از 2 سال، صاحب شورای شهر شد


پس از دو سال از گذشت مرحله ششم شوراهای اسلامی شهر، با اخذ رأی نهایی لغو ابطال انتخابات بومهن از دادگاه تجدید نظر شعبه 26 دیوان عدالت اداری، مراسم تحلیف اعضای شورای شهر برگزار و بومهن امروز صاحب شورای شهر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، مراسم تحلیف اعضای شورای شهر بومهن عصر امروز برگزار شد و پس از دو سال از گذشت مرحله ششم شوراهای اسلامی شهر، بالاخره بومهن امروز صاحب شورای شهر شد.

این اعضا با اخذ رأی نهایی لغو ابطال انتخابات بومهن از دادگاه تجدید نظر شعبه 26 دیوان عدالت اداری، در فرمانداری شهرستان پردیس حاضر و در مراسم تحلیف در مقابل کلام الله مجید ایستاده و قسم یاد کردند، تا به تعهدات شرعی و قانونی خود پایبند باشند و با در نظر گرفتن جمیع جهات، به وظایف محوله خود در قبال مردم به درستی و باحسن نیت عمل کنند.

طی این مراسم که با حضور هادی رحمتی مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری تهران، فرماندار پردیس، معاونین فرماندار و دیگر مسئولان شهری در سالن جلسات فرمانداری پردیس برگزار شد، اعضای شورای شهر بومهن پس از ادای احترام قسم نامه های مربوطه را خوانده و به پارلمان شهری وارد شدند.

هادی رحمتی مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری تهران در پایان این مراسم در جمع خبرنگاران درخصوص شورای شهر بومهن، اظهار کرد: دو سال از عمر شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومهن پس از 2 سال، صاحب شورای شهر شد

بومهن پس از 2 سال، صاحب شورای شهر شد