مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-19سياسي

اردوهای راهیان نور و پیشرفت فناورانه شده است


مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان البرز گفت:در بخش اردوهای پیشرفت بازدیدها نسبت به تخصص اقشار حاظر در اردو متناسب سازی شود و آنان از کارخانه تراکتورسازی سنندج، - کارخانه کاشی و سرامیک کسری سنندج بازدید کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ سعید اخلاقی در حاشیه برگزاری اردوهای راهیان نور غرب کشور با اشاره به پیام شهدا توضیح داد: پیام شهدا، ایستادگی و مقاومت در مقابل تمامی سختی ها و استکبار ستیزی است، تمامی گروه های هدف ما هم در بسیج یاری گر انقلاب و نقش آفرین در عرصه های مختلف است، در واقع تلفیق راهیان نور و دوره های توانمندسازی می تواند ما را در تحقق دستیابی به این اهداف یاری بکند.

اگر همه ما همت بکنیم که فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه با قلم و زبان و هرکس با هرشکلی و ظرفیتی که می تواند نشر و بسط دهد، دشمن در رسیدن به اهدافش مایوس می شود و آنچه که می تواند ما را به قله های پیشرفت و موفقیت می رساند، همین فرهنگ مقاومت و ایثار است.

وی با بیان اینکه اردوی راهیان نور امسال بر خلاف سال های گذشته، به اعزام های هدفمند و تخصصی اختصاص پیدا کرده است، بیان کرد: یعنی گروه های هدف مجموعه سپاه استان جداگانه همراه با حضور در مناطق جنگی و یادمان های شهدا، اردوی های پیشرفت و دوره های توانمندسازی عازم خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوهای راهیان نور و پیشرفت فناورانه شده است

اردوهای راهیان نور و پیشرفت فناورانه شده است