مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 08:102023-08-22ورزشي

اشتباهی که گل محمدی مرتکب شد/ یک تفاوت تراکتور را بازنده کرد


کارشناس فوتبال با انتقاد از عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات لیگ بیست و سوم گفت: اگر قرار بود این تیم یک هافبک سن بالا را به خدمت بگیرد همان بهتر بود که بازیکن فصل قبل خودش را حفظ می کرد.

- سهراب انتظاری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط پرسپولیس و پیروزی این تیم برابر تراکتور تبریز گفت: اوایل فصل امتیاز گرفتن از رقبا سخت است و تیمها می دانند که کسب امتیاز کامل در هفته های اول اندوخته خوبی برای پایان فصل خواهد بود.

وی ادامه داد: البته همه تیم ها بدلیل انجام بدنسازی شرایط خوبی ندارند و هماهنگی کامل را نخواهند داشت اما پرسپولیس توانست دوبازی اول را با برد به پایان برساند تا از کورس بالای جدول عقب نماند.

مهاجم سابق سرخپوشان افزود: پرسپولیس مقابل آلومینیوم عملکرد خوبی داشت هرچند که نباید از بازی خوب آلومینیوم هم به راحتی گذشت ولی تجربه بازیکنان پرسپولیس باعث شد تا مقابل حریف اراکی سه امتیاز را کسب کند.

وی در خصوص پیروزی برابر تراکتور اظهار داشت: تراکتور تغییرات زیادی در تیمش بوجود آمده و نباید انتظار داشت این تیم خیلی هماهنگ باشد ، بطور حتم هرچه از لیگ بگذرد تراکتوری ها هماهنگ و آماده تر خواهند شد و برای حریفان دردساز می شوند اما پرسپولیس توانست با همان شیوه که برابر آلومینیوم سه امتیاز را کسب کرد برابر تراکتور هم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتباهی که گل محمدی مرتکب شد/ یک تفاوت تراکتور را بازنده کرد

اشتباهی که گل محمدی مرتکب شد/ یک تفاوت تراکتور را بازنده کرد