مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-12اقتصادي

ارتقای ظرفیت 90 هزار متر مکعبی تصفیه خانه فخب رشت


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان از اجرای اقداماتی برای تکمیل مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب فخب رشت و رسیدن به حداکثر ظرفیت بهره برداری از این تصفیه خانه به میزان 90 هزار مترمکعب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مازیار علیپور صبح شنبه در گفتگو با رسانه ها اظهار کرد: برای جلوگیری از ورود آب های آلوده به داخل نهرها و جمع آوری فاضلاب روستای سیاه اسطلخ و محله های فخب، سحرخیز، خانجانی و نخودچر، عملیاتی جهت تکمیل مدول دوم از طرح بزرگ تصفیه خانه فاضلاب رشت اجرایی شد.

مدیرعامل شرکت آبفای گیلان افزود: به منظور ارتقا ظرفیت بهره برداری تصفیه خانه فاضلاب شماره یک رشت، 2 دستگاه اسکروپمپ در ایستگاه های پمپاژ اولیه و ثانویه این تصفیه خانه در حال نصب و راه اندازی می باشد.

وی ادامه داد: ظرفیت اسمی این اسکروپمپ 700 لیتر بر ثانیه بوده و هدف اصلی انجام این عملیات آماده سازی مقدمات لازم برای تکمیل مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب فخب رشت و رسیدن به حداکثر ظرفیت بهره برداری این تصفیه خانه به میزان 90 هزار متر مکعب می باشد.

علیپور اضافه کرد: هزینه اجرای طرح را 475 میلیارد و 800 میلیون ریال و جمعیت بهره مند از اتمام این پروژه را 90 هزار نفر اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای ظرفیت 90 هزار متر مکعبی تصفیه خانه فخب رشت

ارتقای ظرفیت 90 هزار متر مکعبی تصفیه خانه فخب رشت