مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-06بين الملل

اوکراین و 40 کشور در جده؛ نشستی بی حاصل بدون حضور مسکو


نشست نمایندگان حدود 40 کشور به منظور حل و فصل بحران اوکراین در عربستان سعودی بدون حضور مسکو، دیروز بدون نتیجه به کار خود پایان داد! - نشست نمایندگان حدود 40 کشور به منظور حل و فصل بحران اوکراین در عربستان سعودی بدون حضور مسکو، دیروز بدون نتیجه به کار خود پایان داد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فرانسه 24، نشست جده که به گفته سازمان دهندگان اوکراینی، نمایندگانی از حدود 40 کشور (بدون روسیه) در آن شرکت کرده بودند، عصر دیروز (شنبه) پس از چندین ساعت نطق و سخنرانی هیئت های دیپلماتیک، بدون ماحصل به پایان رسید! به گفته شرکت کنندگان در این نشست، همانطور که انتظار می رفت فعلاً هیچ بیانیه یا اعلامیه پایانی در کار نیست هرچند برخی از هیئت های اعزامی قرار است امروز در نشست های دوجانبه شرکت کنند.

فرانس 24 نوشته است که سازمان دهندگان موفق شدند تا نمایندگان چهار عضو تاثیرگذار بریکس شامل برزیل، هندوستان، چین و آفریقای جنوبی را به این نشست بیاورند.

با این حال، سلسو آموریم، مشاور سیاست خارجی و رییس هیئت برزیل از سخنرانی خود برای تاکید بر این مساله استفاده کرد که در هر مذاکره حقیقی باید تمام طرفین (از جمله روسیه) حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین و 40 کشور در جده؛ نشستی بی حاصل بدون حضور مسکو

اوکراین و 40 کشور در جده؛ نشستی بی حاصل بدون حضور مسکو