مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 15:502023-07-29اقتصادي

پرداخت90 میلیون تومان وام ودیعه به مالکین بافت فرسوده گلستان


صاحبان ملک در بافت فرسوده گلستان می توانند 90 میلیون تومان وام ودیعه مسکن، که به نسبت قبل افزایش 100 درصدی داشته دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی ملک اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی، صاحبان ملک در بافت فرسوده گلستان که نوسازی مسکن انجام دهند، می توانند 90 میلیون تومان وام ودیعه مسکن، که به نسبت قبل افزایش 100 درصدی داشته را دریافت کنند.

وی افزود: وام ودیعه مسکن، یکی از تسهیلاتی است که با هدف نوسازی ساختمان ها در بافت فرسوده کشور در نظر گرفته و پرداخت آن توسط دولت، از سال گذشته آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: طبق دستورالعمل اجرایی تسهیلات کمک ودیعه مسکن در سال 1401 از محل منابع ماده (4) قانون جهش تولید مسکن، بانک های عامل موظفند، در چارچوب سهمیه های معین شده به متقاضیان واجد شرایطی که از طریق سامانه طرح های حمایتی مسکن معرفی می شوند، تسهیلات ارائه کنند.

رییس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: مبلغ این وام برای هر پلاک در کلانشهرها 120 میلیون تومان و در سایر شهرها 90 میلیون تومان با نرخ 4 درصد در نظر گرفته شده است.

ملک همچنین تصریح کرد: متقاضیان می توانند برای دریافت تسهیلات ودیعه اسکان موقت با مراجعه به سامانه ثبت نام تسهیلات بازآفرینی به آدرس Facility.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت90 میلیون تومان وام ودیعه به مالکین بافت فرسوده گلستان

پرداخت90 میلیون تومان وام ودیعه به مالکین بافت فرسوده گلستان