مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-15سياسي

امربه معروف و نهی از منکر یادگرفتنی است


دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر یادگرفتنی است، گفت: باید بدانیم چه چیزی معروف است که به آن امر یا چه چیزی منکر است که از آن نهی شود.

- ایسنا/لرستان دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر یادگرفتنی است، گفت: باید بدانیم چه چیزی معروف است که به آن امر یا چه چیزی منکر است که از آن نهی شود.

حجت الاسلام یونس مهدوی نیا 23 مردادماه در سومین روز از کارگاه آموزشی ویژه بانوان آمر به معروف و ناهی از منکر، اظهار کرد: امربه معروف و نهی از منکر وظیفه عموم مؤمنین و مؤمنات است و بین زن و مرد تفاوتی نیست.

وی با بیان اینکه مردم در هر زمان و مکانی نسبت به منکرات بی تفاوت نباشند، تصریح کرد: امربه معروف و نهی از منکر حوزه های گوناگونی دارد و نقش مردم نسبت به مردم به عنوان یکی از حوزه های گوناگون امربه معروف و نهی از منکر باید در قالب نظارت عمومی انجام و مردم در هر زمان و مکانی نسبت به منکرات بی تفاوت نباشند.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان ادامه داد: حوزه مردم نسبت به مسئولین که مهم ترین موضوع است و در این زمینه مردم کارهای خوب را از مسئولین بخواهند نه با خواهش و تمنا بلکه بقول مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از مسئولین بخواهند که کار خوب را انجام ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امربه معروف و نهی از منکر یادگرفتنی است

امربه معروف و نهی از منکر یادگرفتنی است