مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 01:002023-08-14بين الملل

تأکید سران مصر، فلسطین و اردن بر پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی


سران مصر، فلسطین و اردن در نشستی بر ضرورت بازپس گیری حقوق مشروع ملت فلسطین و پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر، محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و عبدالله دوم شاه اردن نشستی را در شهر العلمین مصر برگزار کردند.

حاضرین در این نشست تحولات فلسطین و اوضاع منطقه ای و بین المللی مرتبط با آن را بررسی و بر ضرورت پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین بر اساس یک جدول زمانی مشخص، بازپس گیری حقوق مشروع ملت فلسطین از جمله حق تعیین سرنوشت، تشکیل کشور مستقل فلسطین در مرزهای چهارم ژوئن سال 1967 به پایتختی قدس شرقی و حل مسئله آوارگان فلسطین مطابق با قطعنامه های بین المللی و تحقق راه حل دو دولتی تأکید کردند.

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطین (وفا )، السیسی و عبدالله دوم بر حمایت از تلاش های محمود عباس برای دفاع از منافع ملت فلسطین در تمامی زمینه ها به منظور بازپس گیری حقوق خود و حمایت از تلاش های دولت فلسطین تأکید کردند.

حاضرین در این نشست همچنین تأکید کردند که حل مسئله فلسطین و تحقق صلح عادلانه و فراگیر یک گزینه راهبردی و ضرورت منطقه ای است که با اجرای قطعنامه های سازمان ملل و شورای امنیت محقق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید سران مصر، فلسطین و اردن بر پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی

تأکید سران مصر، فلسطین و اردن بر پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی