مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 15:202023-07-23سياسي

مهلت ارسال آثار به سوگواره «سلسله طلایی» تمدید شد


دبیر نخستین سوگواره «سلسله طلایی» از تمدید مهلت ارسال آثار به این سوگواره تا 12 مردادماه خبر داد و گفت: تاکنون 150 هنرمند از 20 استان آثارشان را به دبیرخانه سوگواره ارسال کرده اند.

- قم- دبیر نخستین سوگواره سلسله طلایی از تمدید مهلت ارسال آثار به این سوگواره تا 12 مردادماه خبر داد و گفت: تاکنون 150 هنرمند از 20 استان آثارشان را به دبیرخانه سوگواره ارسال کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی سلطانی در نشست خبری نخستین سوگواری سلسله طلایی اظهار کرد: این سوگواره با هدف معرفی ابعاد شخصیتی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شکل گرفت و در سه بخش تصویرسازی، داستان نویسی و تایپوگرافی اعلام فراخوان کرد.

وی تصریح کرد: داستان نویسان و هنرمندان آثار خود را در محورهای ولادت تا شهادت امام حسین (ع) و به طور ویژه موضوع پیاده روی اربعین به دبیرخانه سوگواره ارسال کردند.

دبیر سوگواره سلسله طلایی، هدف از برگزاری این سوگواره را تولید کتاب داستان با موضوع ائمه معصومین (ع) برای کودکان عنوان کرد و گفت: متأسفانه در این سال ها اثر فاخر هنری با موضوع اهل بیت (ع) برای طیف سنی کودکان منتشر نشده بود.

سلطانی اضافه کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، مؤسسه بهفام و انتشارات اعلایی دارای یک هدف و دغدغه مشترک برای تولید آثار فاخر هنری برای کودکان بودند و محصول این همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به سوگواره «سلسله طلایی» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به سوگواره «سلسله طلایی» تمدید شد