مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 06:302023-07-28ورزشي

رفتار دوگانه فدراسیون بدمینتون در قبال یگانه کرمانی


نحوه انتخاب سهمیه فدراسیون بدمینتون برای بازی های آسیایی هانگژو عجیب و پیچیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون بانوان برای اعزام به بازی های آسیایی هانگژو اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی اصفهان برگزار و یگانه کرمانی از اصفهان قهرمان این رقابت ها شد.

براساس اعلام فدراسیون بدمینتون قرار بود، کرمانی به عنوان سهمیه بانوان در مسابقات آسیایی هانگژو حضور پیدا کند اما چند روز پیش در اتفاقی عجیب مشخص شده که حضور وی در این رقابت ها منتفی شده و سهمیه بدمینتون به ورزشکار آقا اختصاص یافته است.

مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک لیست رشته هایی که تاکنون برای اعزام به بازی های آسیایی 2022 هانگژو نهایی شده است را اعلام کرد.

برهمین اساس مشخص شد در رشته بدمینتون یک زن یا مرد به انتخاب رییس فدراسیون بدمینتون به بازی های آسیایی هانگژو اعزام خواهد شد.

نکته قابل توجه این است که محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون پیش از اعلام مناف هاشمی در مورد سهمیه های بازی های آسیایی هانگژو و نحوه تخصیص سهمیه ها به بازیکنان صحبت های جالبی انجام داده بود.

پوریا در گفت و گو با ایرنا این چنین گفته بود: حدود 10 روز است که جواب خانواده یگانه کرمانی را نمی توانم بدهم زیرا ستاد بازی ها اعلام کرده که تنها یک پسر را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار دوگانه فدراسیون بدمینتون در قبال یگانه کرمانی

رفتار دوگانه فدراسیون بدمینتون در قبال یگانه کرمانی