مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-06اجتماعي

آخرین جزییات احداث بزرگراه ایلام _ مهران


معاون توسعه راه ها و بزرگراه راه های کشور در خصوص تکمیل بزرگراه ایلام_ مهران گفت: امسال از این بزرگ راه به منظور کنترل ترافیک و تردد ضروری زائران استفاده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تردد حجم عظیم زائران عتبات عالیات بویژه در ایام اربعین حسینی لزوم تخصیص اعتبار به موقع تکمیل زیرساخت های محور ارتباطی ایلام به مهران را دو چندان کرده است.

سال های گذشته در بازدید مسئولین کشور از محور ایلام به مهران بر بازگشایی تونل های مسیر تا پیش از اربعین تاکید شد که متأسفانه تا کنون این وعده تحقق نیافته است.

سال های متمادی از وعده های متعدد مسئولان برای تکمیل این محور ارتباطی می گذرد اما این وعده ها هنوز ادامه دارد و طرح چهار بانده کردن محور ایلام - مهران به طور کامل اجرایی نشده است.

هرچند تقریباً یک ماه تا اربعین سال 1402 زمان باقی است که به نظر می رسد در این زمان یک ماه هم نمی توان انتظار داشت تا این پروژه به سامان برسد.

سعید هژبری معاون استاندار ایلام اخیراً در نشست هماهنگی مدیران حوزه عمرانی استان با مشاور مطالعه آزادراه پل زال - مورموری- دهلران- چیلات- نجف اشرف اظهار کرده است: تا پیش از اربعین امسال تونل های شماره 1 و 2 محور ایلام -مهران، زیرگذر ارغوان، پل صلواتی، چهارخطه محدوده کنجانچم به صورت کامل زیر بار ترافیک قرار خواهد گرفت و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات احداث بزرگراه ایلام _ مهران

آخرین جزییات احداث بزرگراه ایلام _ مهران