مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 21:002023-08-08سياسي

سابقه خبرگزاری فارس در گفتمان انقلابی بی بدیل است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: سبقه ویژه خبرگزاری فارس در گفتمان انقلاب اسلامی قابل توجه و بی بدیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، همزمان با 17 مرداد، روز خبرنگار، ضمن حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس در استان البرز و تبریک ایام، گفت: امروز جنگ رسانه ای است و دشمن همه ابزارها را بکار گرفته است تا به هدف خود برسد.

وی افزود: دشمن سعی دارد افکار خود را به جامعه القا کند تا به واسطه آن ناامیدی و بی اعتمادی در جامعه محقق شود این درحالی است که کشور در دولت سیزدهم با اقدامات مثبتی همراه بود است و اطلاع رسانی و تولید محتوا در این راستا می تواند مکر و حیله دشمن را ناکام بگذارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در ادامه با بیان اینکه اصحاب رسانه همچون دیده بان های این مرز و بوم می توانند کمک حال دولت باشند تا فشارهای اقتصادی و تحریم ها را دور بزند، اضافه کرد: امروز شاهدیم که امپراطوری کفر به مقابله با دین مبین اسلام صف آرایی کرده است.

روایت اول بودن مولفه موفقیت یک رسانه است این مقام مسؤول با اشاره به اینکه سربازان کشور با دیده بانی درست می توانند صحنه را مدیریت کنند و پیروز میدان باشند، گفت: روایت اول بودن یکی از مولفه های پیروزی است که ضرورت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سابقه خبرگزاری فارس در گفتمان انقلابی بی بدیل است

سابقه خبرگزاری فارس در گفتمان انقلابی بی بدیل است