مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-17اجتماعي

نوکری مردم دیار حاج قاسم در نقطه صفر مرزی


شهردار کرمان با تاکید بر اینکه شهرداری کرمان مرز ریمدان را جهت خدمت رسانی به زائران اربعین انتخاب کرده است، گفت: این خادمان به صورت داوطلبانه با مجموعه ای مجهز از ماشین آلات و وسایل مورد نیاز مواکب به کمک مواکب مردمی در مرز ریمدان می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سعید شعرباف تبریزی پیش از ظهر امروز در آیین اعزام کاروان خادمان اربعین حسینی (ع) به مرز ریمدان که در محل قرارگاه حاج قاسم سلیمانی شهرداری کرمان برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری کرمان 45 نفر از نیروهای انسانی خود را جهت خدمت به شیعیان پاکستانی به مرز ریمدان در شرق کشور عازم می کند.

  شهردار کرمان با تاکید بر اینکه شهرداری کرمان مرز ریمدان را جهت خدمت رسانی به زائران اربعین انتخاب کرده است، به کمبود امکانات در این مرز پرداخت و گفت: این خادمان با مجموعه ای مجهز از ماشین آلات و وسایل مورد نیاز مواکب به کمک مواکب مردمی در مرز ریمدان می روند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای اعزامی حوزه های مختلف خدمت رسانی را پوشش می دهند، خاطرنشان کرد: در میان آنها نیروهای انسانی با کارآیی متفاوتی ازجمله پاکبان و نیروهای خدماتی هستند، اما در کنارشان تجهیزات  لجستیکی مانند ماشین های آتش نشانی، مه پاش، کامیون ها و ماشین آلات عمرانی، سرویس بهداشتی سیار و ادوات برپایی مواکب وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوکری مردم دیار حاج قاسم در نقطه صفر مرزی

نوکری مردم دیار حاج قاسم در نقطه صفر مرزی