مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-18سياسي

اختصاص 2 هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل 2 زیرگذر در قرچک


2 هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل دو طرح زیرگذر به قرچک اختصاص یافت تا پس از 14 سال، گره کور این دو طرح مهم باز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فاتحی نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در قرچک در طول مدت فعالیت دولت سیزدهم گفت: تلاش، همت و توجه ویژه دولت سیزدهم به قرچک موجب شد تا بسیاری از مسائل و مشکلات شهرستان در سایه همدلی مسئولان رفع شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت تکمیل دو طرح زیرگذر شهرستان قرچک و با پیگیری های صورت گرفته از سوی فرمانداری و مساعدت معاون اجرایی رییس جمهور، 2 هزار میلیارد ریال اعتبار به شهرستان قرچک اختصاص یافت تا پس از 14 سال، گره کور این دو طرح مهم به همت دولت سیزدهم باز شود.

فرماندار قرچک گفت: سال گذشته، در اجرای طرح مردمی سازی توزیع یارانه ها، شهرستان قرچک یکی از موفق ترین مناطق استان تهران در مدیریت توزیع کالاها و جلوگیری از هر گونه مشکل برای مردم بود و این مهم در سایه تعامل دستگاه های مختلف اجرایی و همراهی همیشگی مردم محقق شد.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات برجای مانده در شهرستان قرچک مربوط به دفع بهداشتی فاضلات شهرک گلشهر بود که با تعامل و همکاری استاندار تهران و اخذ مجوز برای تأمین اعتبارات مورد نیاز، با هزینه بیش از 40 میلیارد ریال و نصب دستگاه اوزون زن و حفر چند حلقه چاه، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 2 هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل 2 زیرگذر در قرچک

اختصاص 2 هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل 2 زیرگذر در قرچک